Friday, March 25, 2011

lepaking = )



akhirnyaaa . HAHA . baru tadi ja aku update blog pasal aku rindu kengkawan aku . lepas tu dah dorang ajak lepak . best sangat . even tak semua yang lepak tadi , better laa dari diam tak lepak terus kan . okay , tadi kitorang lepak dekat shah alam . dengan sapaaa ? ramai  la jugak . wanie , zaza , mino , teraa , pas tu ajim datang . then mira and jai pulak datang . and last sekali speck a.k.a nazren and kengkawan dia pulak datang . kitorang lepak tadi dari pukul 1am macam tu sampai laaa pukul 3 lebih . yelaaa . masing2 penat , ada yang kejaa kan . aku tak de hal punyaa sebab hari ni 'jumaat' free kan .hehe . rasa macam nak lepak sampai lebem . tapi tak boleh laa . kena fikir orang kerja jugak kan . orang lain ? sapa yg kerja tu kan . act tak ramai pun . si ajim je kerja kan . HAHA . and zaza , ada part time dekat perlis pulak . yg lain semua student kan . kebetulan hari ni tak de pulak class kan . so , tak kesah sangat laaa nak balik pukul berapa pun =.=

kalu dah berkumpul ramai2 tu , lepak ramai2 , memang tak sah laa kalau tak bergambar kan . yelaaa . ingat senang kaaa nak lepak ramai2 macam tu . susah gilaaa . dah macam masing dah ada family , ada anak tak boleh keluar je . HEHE . jom2 pantau gambar yang sempat di ambil = )





ni syazwanie a.k.a wanie gigi besi . HAHA . sebelah dia tu aku laaa . 
act , tak suka pic ni . aku nampak gemukkkkkkkk (!)
omg (!) saya dah gemuk . kesah pulak aku kan . HAHA





dari kiri tia teraa a.k.a tera , syaza nadrah wandy a.k.a zaza , syazwanie a.k.a wanie and yang paling tak comel plus tak cantik tu aku laaa .
HAHA . dah kenapa mulot macam tu ? act time ni kitorang tengah bahan someone ,
dia tu kalau snap pic , mesti buat mulot macam ni . HAHA = )




HAHA . look at this , comel kan . dorang ni memang macam ni .
pantang suruh buat gayaaaa gay , ni laa jadinyaaa . ni baru 3 orang .
tak masuk yang sorang lagi tu . haih . rindu pulak :')
eh . lupaaa . HEHE . dari kiri . afzal zaki a.k.a jai , aminor yuzahari a.k.a mino
and hazim a.k.a ajim



okayy . ini pulak yang belah kiri tu meraaaa . nama panjang dia , tak ingat laa pulak .
tak ingat plus susah giler kot . so , meraaa sudaa . tak payah nak panjang sangat laa kan . HAHA .


act lama kot kitorang lepak , tapi ni je pic yang dapat aku snap , snap . ada banyak lagi . tapi tak sempat nak bluetooth . bukan tak sempat , tapi handfon aku yang comel ini agak susah nak bluetooth . rasa macam nak campak jaaaaa kan . HAHA . aku tak tahu laa lepas ni bila pulak nak lepak kan . hope2 sangat nest time , semua sekali akan adaaaa + )

No comments:

Post a Comment