Tuesday, March 29, 2011

sick again :'|

Go to fullsize image

kau pergi seketika , kau datang balik . damn . sakit !! sumpah tak tahan . terbaring aku satu hari ni . tak mandi , tak makan . ini pun sebab terlalu bosan , dan tak nak layankan kesakitan ini . tapi , TERsangat sakit . plsss . plsss help me . ubat dah abis :'( baring terlalu lama tak boleh , duduk terlalu lama pun tak boleh . so , what should i do ? sakit dah satu hari , tapi sapa pun tak tahu lagi . tak nak bagi tahu mama . mama dah banyak risau pasal aku . akak pulak ? hummm . susah kalau ada akak macam tak ada kan . kawan ? HAHA . semuanyaa tak gunaa .  so , biar jelaa aku sorang2 yg tahan dan hadapi . yaALLAH . hanya kau yang tahu bertapa sakitnyaa aku rasakan sekarang . muka pucat pluss terasa nak pitam =.=

i need u now mama ! no one can hell me for this moment . tak tahan sakitt sangatt :'(
if today was my last day , i hope you're here beside me , mama ! . 

yaALLAH , aku tidak kuat lagi untuk menahannya yaALLAH . kuatkanlah semangat aku yaALLAH . panjangkan lah umurku yaALLAH . tabahkan lah hatiku supaya dapat menempuh segala dugaan mu yaALLAH . yaALLAH berikanlah petunjuk kepada mu yaALLAH . sesungguhnya engkalah maha pemurah lagi maha mengahtahui . aminnnnnn :'(


crying face

3 comments: