Wednesday, April 6, 2011

celebration pluss holiday (:






celebration apa ? and holiday dekat mana ? dengan sapa ? 
cecite . cecite :D
ceritanya berbunyi begini . dua minggu yang lalu , aku bersama teman2 ku merancang untuk ke genting highland . untuk apa ? untuk bercuti pluss celebrate birthday salah seorang diantara kami . dan pada o5.o4.2o11 kami telah pun sapai dengan selamat untuk menunaikan hajat yang dirancang itu . HAHA . ayat nak budget je kan :D 


malas nak cite panjang-panjang . tengok la ni (:




dari kiri . amer , wanie , mira dan macam biasa yang paling tak comel lagi tak cantik tu aku la tu 
:D 




dari kira . again amer , ajim and mino .
jantan macholaa . HAHA . macho ke ? boleh laa :D




HAHA . act ni tak ready lagi . si ajim ni tak sempat2 nak snap pic aku .
haih . gelojoh betul =.=




dari kiri . again wanie , zaza , mera , aku :D and eka .
yang belakang tu nak jugak kan -.-
HAHA . 
okay . time ni baru sampai dekat parking hotel . alhamdulillah la selamat sampai jugak (:


 


okay . ni baru saja settle hal hotel . kelam kabut di buatnya . ada yang nak tukar bilik laa . ada yang dapat bilik jauh laa . last2 semua bilik sebelah2 . semua berpasangan . hanya saya saja yang single . alaaa tian . HAHA . jangan nak single sangat la . saya pun bawak peneman tau . tu yang comel tu . dia laa peneman saya :D oh yaa . mana saya eh ? dah semua couple , sapa ja yang nak snap pic tu melaikan aku ? 
=.= kesian saya :D




lepas dah check in , penat pluss bosan nak mati . nak keluar malas . ni la jadinya .
lepak pluss borak2 . 


ni lagi (:




ceroboh bilik ajim kejap . motif : bosan nak mati =.=
bilik sebelah2 . apa ada hal . HAHA . 
sempat snap pic lagi kan :D
saya bersama DY . 




okay . ni yang mak tak suka ni . boleh pulak ajim pegi bantai nak marah2 DY saya .
nak marah apanyaa ajim ? bukannya dia faham pun :D
tengok la ni =.=




act , ajim ni la yang mencerikan suasana . HAHA . act ada dua orang , tapi disebabkan sorang tu ada hal , ajim jelaa yang menceriakan suasana . tambah pulak aku yang kaki melayan , lagi laaa tebaaabommmm laa .
HAHA . okay . dah bosan nak mati , terlampau bosan pluss lapar , plan kuar pegi makan .  




ceroboh lagi bilik ajim . HAHA . bilik sebelah2 . aku pulak sorang . memang ceroboh bilik orang jelaa . tapi bilik orang lain aku tak ceroboh laa . sbb bilik dorang nak kena keluar2 bagai . bilik aku and ajim ni bukak pintu tengah je . HAHA . tu yang lagi meletup tu . awwwww :D




otw ke kedai makan . snap . snap (:

okayy . guess what . kitorang dibuli oleh ajim . act kedai makan tu dekat sangat dengan kitorang . si ajim ni boleh pegi bantai bawak jalan bapak laa jauh . dah laa jauh , kena mendaki gunung dan naik tangga . tak ke termengah-mengah kitorang . padahal kedai bapak dekat dengan hotel =.=




dah kenyang , borak bagai , jalan2 jap . round2 genting (:
















okay dah . HAHA . jalan jauh2 pun penat jugak . kang lapar balik susah laa kan :D
balik hostel . HAHA




bilik wanie and ajim 




bilik mino and zaza . tapi aku yang menyampuk :D




bilik aku :D bapak best duduk sorang2 . jangan nak best sangat la kan . bosan kot . 
kesian saya :(



celebration pluss holiday part 1 
to be continue . peace (:



No comments:

Post a Comment