Thursday, April 14, 2011

say byebye to KLMU :D





View Image


good bye KLMU . yaa , time to say goog bye to KLMU :') . it my turn . my turn ? HAHA . dulu sorang demi sorang melangkah pegi . but now , turn aku pulak . dah macam akademi fantasia plak . jangan nak akademi fantasia sangat =.=  tapi ! itu semua tidak bermakna aku ikot kawan okay ! saya ada sebab saya tersendiri . sebab apa , sebab apa ? cecite cecite . HAHA . japg saya cerita okay . KLMU yang penuh dengan kenangan , cabaran , ujian , dugaan dan macam2 lagi . kenangan ? memang tersngat banyak kenangan aku dekat sini . kenangan manis , pahit , tawar , masin bagai , semua perfect . HAHA . tapi yang aku tak boleh lupa kenangan bersama kengkawan saya ! b-07-13a is full of memories . bergabung dibawah satu bumbung . sebilik , sekatil , susah senang bersama , gelak tawa bersama , nagis bersama , makan , mandi semua bersama . even ada gaduh2 tu pekara biasa laa kan :) hummm . haih . kalau nak cerita semua kenangan bagai , sampai esok tak abis ni :D  

kenapa tetiba nak quit dari KLMU ni ? tetiba ? oh . bukan tertiba okay . aku fikir benda ni dah lama act . just tak sapat persetujuan dari mama ja . alhamdulillah la kali ni pintu hati mama terbuka merestui yang aku nak quit dari KLMU . HAHA . ayat macam gampang :D kenapa nak quit ? sebab yg pertama ,  aku dah mula tidak selesa dengan keadaan hostel . since budak baru masuk , aku dah mula tak selesa . mula nak panjang tangan . nak curi2 bagai . so , lagi lama aku dekat sini , memang macam2 lagi laa akn hilang . lagi pun . hiah , duduk dalam rumah 9 orang , tapi tersa macam duduk sorang2 . kecerian , suasana rumah ni dah tak macam dulu . sebab yang kedua , aku rasa physiotherapy memang tak sesuai dengan aku . humm . dekat KLMU aku ambik dip in physiotherapy . kos ni , agak susah laa . aku memang tak boleh bawak kos ni . so , the best solution , quit ! hummmm . tapi mama agak sedih laa . mama nak aku berjaya dalam bidang ni , aku dah try , but , im sorry mama . i can't :'( 



sekarang dalam proses nak selesaikan hal KLMU . hujung bulan ni , pindah rumah . dekat mana ? wait and
see . then hujung bulan 6 , masuk tempat baru .  




*kemana aku lepas ni ? bersambung episode seterusnya :D

No comments:

Post a Comment