Monday, January 17, 2011

holiday ! yeah !

hye semua . HAHA :)
holiday . holiday .holiday .
tiga hari lepas kitorg family g holiday . kat mana ? HAHA . dekat cameron hingland .
agak ramai laa family aku yg turut serta :)
family aku , family makngah aku . yg lain 2 x dapat join sebab ada hal laaa . hal apa ? huh , aku pun x tahu :)
family aku pegi lambat , sebab kitorg pegi last mnit . mula2 rancang x jadi , sebab mama ada hal laa, katanyaa . tapi selepas dipujuk dan dupujuk , akhirnyaaaa pegi jugak .
hehehe . mcm biasaaaa =)



picture's , picture's , picture's 






































ni la laa tempat kitorg sempat terjah . x banyak pun tempat yg kitorg pegi sebab hujan :(
dan , kitorg pegi dua hari ja . so x sempat laa kitg nak pegi semua tempat . and . tu jelaa ahli kerabat ku yang adaaa . yg lain semua busy x dapat join . 
apa2 pun , best sangat cuti sem aku kali nih . HAHA . 

percutian ini di taja oleh MAYBANK :)

No comments:

Post a Comment