Saturday, February 5, 2011

imissyou 'LENGAI'

HAHA . baru sehari ta jumpa dah rindu kan . heee . saya rindu awak 'lengai' . kenapa 'LENGAI' ? HAHA . ada laa sebab kenapa aku panggil dia lengai . bia aku and dia ja yang tahu . HAHA .  Heee . sapa 'LENGAI' ? HAHA . he is my ucuk2 acam : )

jahat kan aku panggil dia lengai ? HAHA . baru la cinta rox (!)  ta payah nak manja2 sangat la kan . dulu da puas b'manjaa . apa salah kan tukar angin : )
humm . bila laa kita boleh jumpa lagi ? HAHA . padahal da dekat kan . HAHA . ta pe . apa2 pun , minggu depan tetap kena jumpa kan . sebab nak balik PENANG sekali . jangan ta jadi sudaaaa . HAHA .

hari ni kau busy kan . sebok dengan kenduri . macam kau je yang kawin . HAHA . gurau :p
busy2 kau pun , kau ta lupa aku kan . sayang kau lebih . HEHE .
act , da tahu cakap apa . HAHA . sakai kan .

eh . eh . ada laaaaaaaa .
imissyousofuckingdammmuch : )

No comments:

Post a Comment