Thursday, April 7, 2011

celebration pluss holiday (:



hamboi . bukan main lagi semangat update sampai 3 page ? AKK ? blog aku . suka hati aku laa kan :D
HAHA . okayy . yg last ni tak nak cite pape , just nak share pic je dengan korang . peace (:




















okay . ni picture's time kitorang main dalam theme park . kenapa aku asyik pakai sun glasses je ni ? budget cun ke ? panas ke cuaca dekat sana ? HAHA . agak2 ? hummm . speck tu menutupi apa yg ada disebalik mata aku . couver laa konon . sekali kantoi dengan semua orang . humm . act , jlous kot tengok dorg . yelaa . masing2 .. humm . tak nak laa cerita . abaikan . okayy . back to the topic .
tak nak cerita apa2 . just tengok je pic ni :D










HAHA . nak tahu tak sebab apa aku menangis ?
tengok laa bawah ni :'(




zaza . mino




ajim . wanie




jai . mera




eka . amer

aku ? hummm . aku bukan dengki dekat dorang . just jlous skit laa . tapi aku happy dapat tengok dorang happy :')





hah . dah puas main semua , enjoy habis . ada yang pening , ada yang muntah . dan lapar . HAHA
habis2 main terus gerak balik kL . then lepak makan , borak dekat mali's .
masing penat . gila tak penat , satu hari tak tido , then terus g main theme park . memang barai laa semua kan .




the end :D
perasaan . kadang2 terasa menyesal gak ikot . sebab saya kesorangan ! tapi disebabkan wanie , aku follow .
happy , dapat enjoy dengan member2 (:

No comments:

Post a Comment