Monday, January 24, 2011

sampai biLa ?!!

semalam aku mimpikan dia .tapi aku tak tahu aku mimpi apa . yang aku tahu , dia ada dalam mimpi aku . siapa dia ? takdaa org lain laa melaikan 'dy' . kenapa dia hadir dalam mimpi aku ? huh ! sampai bila aku nak kena ingat kat dia ? dia teringat ka dekat aku ni ? huh ! aku tak tahu mcm mana nak lupakan dia . aku tak tahu kenapa dia yg aku ingat . and kenapa susah sangat aku nak lupakan dia !!!!!!! .
aq dah penat dengan semua ni . hummm . sumpah aku tak mengharapkan dia . aku just tak boleh nak lupakan dia . tak tahu la kenapa !! hummmmmmm . i need some one ! some one yang boleh buat aku lupakan dia . 
and , one more thing , kenapa aku asyik cerita pasal dia ja ni ? HAHA . bonggok !!!!


TIME TO MOVE ON !
selamat tinggal kenangan :')

No comments:

Post a Comment