Thursday, February 3, 2011

what wrong with you (!) riena

what wrong with you riena ?(!) . dia dah terang-terang ada depan matang kau ! tapi kau still lagi tak nampak . apahal kau ni ? kau langsung tak jaga hati and prasaan dia . dia ada disisi kau , dia jaga kau , muntah kau dia mopkan . apa lagi yang ta sempurna RIENA ?(!) yang kau tahu fikirkan that guy yang tak pernah langsung pikirkan kau ! depan dia pun kau boleh lagi anta msg dekat that guy , kau cakap kau rindu dia laaa need dia laa . WTH riena (!)

grrrr =.=''
hellow ! memang dia adaaa depan mata aku , tapi dia orang punyaa kot . memang dia baik dengan aku , dia jaga aku semua , tapi tolong uh . dia orang punyaaa (!) huh .
tapi . dia cakap dia still sayangkan aku . and aku pun sayang dia .  HAHA . hummm . he is my exboy yang satu-satunyaa yang faham aku . kenapa aku 'break' dengan dia dulu ? HAHA . ta payah tahu laa kan .
dua tahun diamkan diri . sekarang muncul balik . memang laaa aku agak HAPPY . but , agak ta boleh terima , sbb dia daa ada gf . kenapa dah ada gf lagi nak gf ? HAHA . hummmmmmmm . TA FAHAM DENGAN KEADAAN YANG SEDANG BERLAKU SEKARANG (!)
aku just ta nak benda yang lama berlaku balik . tolong uh (!) AKU TA SANGGUP (!)

apa2 pun , sorry dear for the last night . aku ta patut buat mcm 2 depan kau . humm . sorry sangat2 .
bagi masa tuk aku lupakan dia . aku harap sangat kau faham . im so sorry :'(

No comments:

Post a Comment