Thursday, February 24, 2011

merayu sangat :'|

merayu dengan seiklas hati . tolonggggggggggggg sangat2 . stop fikirkan yang bukan2 pasal aku . pls uh . aku dah penat laa hari2 nak gaduh jaa . sampai bila nak macam ni ? bilanya nak bahagia ? tolong laaaaa jangan nak cari point nak gadoh . aku dah penat laa . jangan buat sampai aku tak tahan ja dangan kau . selagi aku boleh sabar , yaaaa aku akan sabar . kau suka hari2 gadoh ? hah . mesti la tak kan . orang bodah je suka hari2 nak gadoh . aku kalau boleh tanak sekali pun gadoh dengan kau . tapi , kau ......... ada ja yang tak kena kan . tapi kan , aku pelik laaa . kalau jumpa tu tada ulak nak gadoh macam ni . hummm . agaknyaa kita ni ta boleh nak text , call . kena jumpa terussss . baru bahagia kan ? agak laaa . sebab setiap kali texting , on the fon , mesti gadoh , bertengkar . kan . haihhhhhh . 

kadang2 tu aku fikir jugak , benda kecik pun boleh jadi point nak gadoh . errrrhhhh . asal kau macam ni ha sekarang ? weh . aku nak kau yang dulu laaa . dulu , kita tak penah gadoh kot . kalau gadoh pun kejap jaa . tapi sekarang ni . haih .. penat , penat , penat laaa weh hari2 nak gadoh . tolong laa try faham aku . aku pun nak try faham kau sekarng ni , tapi kau yang buat aku untuk tak faham kau . aku just tanak aku buat keputusan yang ..... aku ta nak cakap , boleh faham sendiri kan . aku taknak tu ja berlaku . 

hope sangat kau boleh ubah perangai kau ni . hummmmm . and one more thing , tolong la berhenti fikir yang bukan2 . macam mana kau kenal aku dulu , macam tu la aku . tak daknyaa perubahan dekat aku . ada tu adaaa . tapi tak seteruk apa yang kau fikirkan . sekarang ni aku just utamakan kawan and family aku jaa . tu ja aku nak kau faham . 

aku sayang kau . sayang sangat2 . tolong jangan buat aku benci kau . sebab aku ta sanggup nak benci orang yang aku sayang . 

iklas aku katakan , kau penting sangat dalam hidup aku . 

hope sangat our relationship ni kekal lamaaa . 

sayang kau plus plus 

No comments:

Post a Comment