Thursday, February 24, 2011

rindu dia sangat


rindu dia sangat2 . dah sebulan tak jumpaaa . haih . hummmmmmmm .

 sapa yg aku rindu tu ? HAHA . sebelom ni kalau rindu jaa mesti jumpaa .

 tapi sekarang tak pun . terasa nak jumpaa , tapi ..

sapa yang aku rindu tu ?

hahaha .

insan yang aku sayang sangat2 . 

tersangat sayang laaaa . 

dasyat kan insan tu .

yaaaa . sememangnyaa dasyat . 





. .





 . .






 . .


that my mom .

rindu mama sangat2 :'(

sejak2 peristiwa tu berlaku , aku dah ta balik rumah .

HAHA . peristiwa apa ?

ada laaaaa . tak laa seteruk mana pun peristiwa tu . 

aku just kecik hati jaa . 

act , terasa hati nak balik ja minggu ni . 

tapi , still dalam pemikiran . 

tak pernah rindu mama seteruk ni . 

kalau sebelum ni , every week aku mesti balik jenguk mama .

tapi , sekarang nak dekat sebulan dah tak balik . 

mama (!) i really really miss you :'(

1 comment: