Wednesday, February 16, 2011

SAKIT DAN TERUS SAKIT :'|

baru bagun tidur terus mengadap lappy . HAHA . macam dah tak ada kerja lain ja nak buat kan . HAHA . bosan , ta tahu nak buat apa . WHAT ? BARU BAGUN TIDUR ? grrr =.= . bukannya tidur dari semalam laaa . haih . lepas balik class tadi terus tidur . around pukul dua macam 2 . lama kan aku tidur . mau taknya , semalam tak tidur , bila dah dapat tidur tu , memang tak ingat dunia laa kan .

kau dah kenapa sampai tak boleh tidur ni riena ?(!)

entah laa . lately ni , aku memang susah sangat nak tidur . almost one months aku macam ni . aku sendiri pun tak faham . HAHA . bukan laa tak boleh tidur terus kan , tidur dalam pukul 11pm , secara automaticnya pukul 1 or 2 am macam 2 aku akan terjaga . lepas 2 , memang tak dapat la nak tidur balik kan . tapi kalau tidur petang , tak payah di paksaa , automatic akan tertidur sendiri . pelik kan ? HAHA . aku sendiri pun tidak dapat untuk memahaminyaa pun :D nak cakap insomnia ,  insomnia celah mana . nak cakap aku tidur petang , tak ada la pulak kan . ntah laaa . hari-hari macam ni , sapa boleh tahan . macam harini , semalam tidur pukul 11pm , terjaga pukul 2am . lepas 2 tak boleh tidur sampai laa aku pegi class . class aku pukul 11am . grrr . boleh bayangkan tak bertapa lamanyaaa aku tak boleh tidur . walaupun terasa mengantuk , badan tak bermayaaa dengan demamnyaa lagi , kepala pening . memang tak larat habis laaa kan . sampai pucat2 muka . tapi tetap g class jugak . pasrah ja tadi . kalau pengsan 2 , pasrah jaa . alhamdulillah laa tak jadi paper .

sepanjang kau ta boleh tidur , apa yang kau buat riena ?

HAHA . cuba tekaaaa ? hummm . tak daa la buat apa2 yang menarik . act , tak buat apa2 pun kalau tak mengadap lappy ni , layan bbm . kacau org tengah tidur :D
call some one . HAHA .

lately ni jugak , aku kerap sangat dapat sakit . i means , demam , sakit kepalaa , batuk-batuk . kali ni aku rasa agak teruk laaa dan agak lama . tak bermaya habis . terbaring ja atas katil ni . mulut pahit , tak lalu nak makan .  makan ubat ? HAHA . memang tak laa aku nak makan ubat . tambah penyakit aku yg teruk tu pun aku ta makan ubat , tambah laa demam semua ni . memang tak laa . degil kan . HAHA . kalau nak sakit 2 , sakit jugak . dah memang dari kecik aku macam 2 . dan aku tak faham , asal sakit ja kena makan ubat . HAHA . pandai penyakit tu datang , pandai laa dia pegi . tak makan ubat pun boleh bail laa . cuma lambat atau cepat jaa . betul tak ? HAHA . tapi kan . aku rasa , penyakit2 ni semua sayang kat aku laa . HAHA . siot je ayat . korg fikir k , lepas dia pegi , dia datang balik . bukan penyakit yang sama , lain2 pulak tu . HAHA . kan2 ? kadang2 tu geram la jugak . datang dan pergi begitu sajaaa . HAHA . yang aku agak tak faham , gelojoh la penyakit ni . HAHA . sakit yg lama pun tak baik lagi . SAKIT YANG LAMA ? HAHA . yaa . sakit yang lama . penyakit yang aku rasa lambat untuk sembut . BUKAN SAKIT HATI OKAY . ni sakit lain . hah , sakit yang lama pun tak baik lagi , dah datang penyakit baru . panyakit lama pluss penyakit baru . tak kaa terseksa aku dibuatnya . tapi tak paa , sabar jelaa . ujian hidup , macam ni laa kan . hope sangat aku cepat sembut . sebab , aku nak kemas bilik . HAHA . bilik aku dah macam sarang tikus , aku rasa tikus pun ta nak duduk dalam bilik aku ni . HAHA . boleh bayang tak macam mana keadaan bilik aku ni ? grrrr . TAKSUKA . TAKSUKA . TAKSUKA dengan keadaan bilik aku sekarang ni .

hope sangat aku dapat hadapi kehidupan seperti sebelum-sebelum ni . HARI-HARI MACAM NI , PENAT LAA
hope sangat aku cepat sembuh . TAK TAHAN LAAA SAKIT . aku dah berazam akan makan ubat . grrr . tu pun kalau boleh = )

No comments:

Post a Comment