Monday, February 14, 2011

valentine's day (!)

perlu ka celebrate valentine's day ? gggrrrr =.='' .  bagi pasangan couple yg lain , korg mesti celebrate kan ? tu terpulang kepada hak individu sendiri laa . bagi aku pulak , tidak penah ada istilah valentine's day dalam hidup aku . poyo je kan . HAHA . seumur hidup aku , aku memang tak pernah sambut valentine's day . bukan la sebab aku tak de SBF nak celebrate . memang aku macam tu . ada SBF or tak de , aku tetap tak akan celebrate . for what nak sambut ? HAHA kita ni orang islam . tak baik , HARAM dari sisi agama celebrate velantine's ni .  TAK PAYAH NAK MAK SALEH SANGAT LA KAN (!) tak la pulak aku nak cakap aku tak pernah buat dosa kan . dosa dah bertimbun , takan laa nak tambahkan lagi kan :D

selalunya , kalau valentine's day aku akan buat macam biasa . just stay at home . tengok tv ke . tapi hari ni , act tak de la buat apa yang menarik pun kan . just lepak dengan kawan2 aku jaa . act , aku baru balik dari shah alam . tak de la baru sangat , ada laa dalam 8 jam yang lalu . HAHA . macam biasa . pegi rumah ketiga aku tu , rumah kawan aku , si mera . HAHA  . kenapa ketiga ? yalaa . rumah penang yang first , danau ni rumah kedua , rumah ketiga , shah alam laa . boleh dikatakan setiap minggu aku akan pegi rumah dia :)
balik tadi dia and BF dia jai , hantar aku balik . before that , kitorg pegi karoke dulu . around pukul 11.30 pm mcm 2 . sejam je kitorg karoke . habis pukul brapa ? HAHA . kira sendiri la kan . ops , kitorg karoke bukan bertiga , tapi  ber 4 . dengan sapaa ? HAHA . jeng . jeng . jeng .
HAHA . ta payah nak suspen sangat la kan . dengan ema je kot . sapa ema ? tengok jelaa kat bawah ni =)

lepas kitorg g karoke , masing2 lapar . malis corner menjadi pilihan dorg untuk dinner .  HAHA . 

ta payah cerita lebih2 laa . tengok jela ni k : )

act tadi dorg makan , aku tak makan pun . on diet la katakan :)

bila dah bosan ta tahu nak buat apa . ini la jadinyaa :D








ni lagi :)








bila tangan dah tak reti duduk diam . HAHA .









mera tengah makan makan :D







ni laa emaaaa = )

kembar aku . HAHA

kembar ke ? sama ke muka kitorg ? 

tak sama kan . tapi pelik , orang lain cakap kitorg ni kembar . kitorg pun eyaaa kan saja :D









ada lagi = )






grrrr =.='' 

budget hot sikit . HAHA 

padahal tak pun kan = )







with jai . 

HAHA . BF org uh .

marah mera = )

pinjam kejap k mera . HAHA





wit mera :D

act gambar ni agak banyak kali jugak la tangkap

sebab terserlah kebulatan ku :D

yang ni okay sikit kot . tak nampak kan ? nampak pun diam2 je :)

masing2 dah kenyang . tak tahu nak buat paaa .

ni la jawapannyaa = )

HAHA

apa pandangan korang tentang ni

:D






comel ? sakai ? buruk habis ? HAHA

jawapan di tanggan anda = )

HAHA . lepas lepak makan , borak2 kejap , mengedik kejap , gosip jejap . HAHA . tak tahu nak g mana , cc menjadi port seterusnya . lepas lepak cc , lepak main snooker plak . tak cukup dengan snooker , main pool plak . HAHA . 2 sebab nak habiskan masa sementara nak tunggu pukul 6 . sebab apa ? lepas pukul 6 am baru boleh naik rumah . HAHA . dah pukul 6 , still lepak lagi . makan dulu kan . HAHA . act , aku ada class pkul 9 .si sebabkan terlalu mengantuk , ponteng 1 class . terpaksa okay = )
ini laa padahnyaa kalau balik lambat :-|




No comments:

Post a Comment