Friday, March 11, 2011

it was only just a dream :'|


mimpi oh mimpi . asal dia yang wujud dalam mimpi aku ? grr =.=
tolong uh , tolong laa jangan wujudkan dia dalam mimpi aku . aku dah tak nak ingat dia lagi . tapi kalau asyik mimpikan dia , macam mana aku nak lupakan dia . mimpi yang sweet2 plak tu . haih . 

kenapa adanya mimpi dalam tidur ? sesungguhynaa mimpi itu mainan tido tapi tapayah laa sampai nak mimpi dia pulak .ya pun nak mimpi , mimpi laa benda lain ka apa kaa tapi yang penting bukan dia (!) terasa nak nangis kuat-kuat laa :'(
bayangkan laa mimpi sampai nangis-nangis . bertapa dasyatnyaa . HAHA . apa pertandanya eh ? ah (!) jangan mengarut laa riena (!) 

aku ta tahu sampai bila aku akan terus ingatkan dia . hummmm . almost everyday kot . penat laa macam ni . nak nangis pun ada . tapi , air mata ni tak nak keluar plak . HAHA . dah abis dah air mata aku ni untuk dia . dah tak larat nak nangis lagi . humm . bila aku nak move on ? sapa cakap aku tak nak move on , aku nak , tapi tak boleh . dah macam-macam cara dah aku buat . tapi tak boleh (!) sampai laa aku kena marah dengan sedara dia . HAHA .still tak boleh . cadangan plsss . aku dah penat macam ni 


apa pun yang berlaku riena kau kena kuat (!) kau tak boleh lemah macam ni (!) plss , be strong riena (!) jangan nak lembik sangat (!) ramai lagi riena . ramai lagi yang ada (!) plss delete dia dalam hidup kau (!) tak guna lagi kau nak ingatkan dia (!)


*tak nak tempuhi 12hb (!) 






No comments:

Post a Comment