Wednesday, February 23, 2011

K A W A N (!)

kawan oh kawan (!) 

ta payah nak memilih kawan sangat (!)

kau nak kawan dengan budak hott ja ?

sedar laa diri tu . kau tu layak kaa ? 

tak kemana pun weh dengan tittle 'budak hott ' tu .

kau bangga ? HAHA

aku tengah geram sekarang ni . geram dengan seorang kawan aku yang budget2 nak jadi 'budak hott' . yang nak lepak dengan budak hott je . ewwwww . sedar la diri kau tu dulu . layak ka kau ? grrrrr . yealaaaaa . aku ni sapa ja nak kau jadikan kawan kan . aku TAK HOTt macam dorg (!) yess . aku terasa dengan kau sekarang ni (!) aku dengan kau kot , kau nampak ja budak2 hott dekat collge 2 , kau terus tinggalkan aku sorang2 kan . OH THANKS SANGAT (!) yelaa . aku sedar laa . aku TAK SEHOTT DORANG . aku tak layak kan nak lepak dengan kau (!)  pegi la weh kawan dengan dorang tu kalau kau rasa dorang tu boleh tolong kau time kau susah , time kau sunyi . pegi jaaaaaa . ta payah lagi nak kawan dengan aku ni . dorg hott , kaya . myb dorg BOLEH JADI KAWAN YANG BAIK UNTUK KAU (!) tapi tolong uh . SEDAR DIRI (!) kau buat laa apa yang kau suka . aku terima ja weh . it sokay la kan . even kau buat macam ni kat aku pun , aku still lagi boleh tegur2 kau semua . aku kesah lagi pasal kau . FIKIR LA BAIK2 .


*aku kawan dengan semua orang*


2 comments:

  1. kita ni semua sama saja..ingat la cikit asal usul dari mana kita mai.

    ReplyDelete
  2. sokong . tapi , ntah laa kenapa masih ada manusia macam ni .

    ReplyDelete